In timp ce ma uitam pe blogul lui Thebes7 am vazut un post in legatura cu un concurs cu bancuri . Am intrat si am dat peste un alt blog , a lui Pigey , organizatorul concursului . Mi sa parut un concurs usor, cu premii destul de mari😉 1 placa video ATI Radeon 9100 – 128 DDR cu iesire de TV ( noua ) 1 domeniu .com/.net/.info + gazduire pe 3 luni ( 350 mb , trafic 10 GB/luna , cPanel ) si m-am hotarat sa ma bag si eu😛

Bancul meu:

In compartimentul unui tren, un tip sta vizavi de o gagica blonda cu sani foarte mari si o fusta foarte scurta. Desi face eforturi remarcabile sa admire peisajul din Valea Prahovei, privirea ii aluneca inevitabil catre coapsele fetei. Observa cu usurinta ca tipa nu poarta chiloti si de atunci peisajul de afara devine brusc neinteresant. Tipa il observa si il ataca imediat:
– Te uiti la pasarica mea?
– Da, imi cer scuze,
– Oh nu-i nici o problema! Uita-te cu atentie ca o sa iti dea un pupic.
Intr-adevar, cu o incordare foarte naturala, buzele pasaricii fetei ii trimit tipului un sarut.
– O pot face sa clipeasca, zice tipa, si pasarica clipeste.
Femeia il invita langa ea. Tipul se muta. Femeia il intreaba:
– Ti-ar placea sa bagi doua degete in pasarica?.
La care tipu:
– Hai, las-o dracului, sa nu-mi spui ca poate sa si fluiere…