Dupa ce stateam nopti intregi asteptand sa vad daca scapa Michael Scofield si fratele lui Lincoln Burrows ,  personajele principale din “Prison Break” , am ajuns si la sezonul 4 in care ma tine in “suspans cronic” . M-am uitat si la “Stargate SG-1” insa am vazut numai 8 sezoane desi nu prea mi-a placut pentru ca actiunea nu era cursiva , episoadele nu prea aveau legatura intre ele . Iar dupa 5 sezoane de “Family Guy” si 4 de “South Park” am zis sa ma uit si la “Supernatural” . Frumos serial , locul 2 in topul meu😀 . Mi-au placut in special fetele care apareau in fiecare episod :> dar l-am terminat si pe asta , cel putin astept sa apara episoade noi .  Am mai vazut si “Lost” pana m-am plictisit de toate flashurile acelea , ba din prezent , ba din trecut , nu mai intelegeam nimic . Sa recapitulam :

  • Prison Break // 4 sezoane
  • Supernatural // 4 sezoane
  • Stargate SG-1 // 8 sezoane
  • Lost // 3 sezoane
  • Family Guy // 5 sezoane
  • South Park // 4 sezoane

Si ca sa termin postul cum trebuie😀 as avea o intrebare . Ce serial imi recomandati?

Daca iti place acest articol nu uita sa lasi si un comentariu. Multumesc!