Astazi , 20 ianuarie 2009 , m-am pus si eu ca omu sa ma culc😀 . Ma tot foiam ,  stanga dreapta , stanga dreapta . Deschid televizorul , dau pe realitatea din greseala . Ce vad? “Obama depune juramant in jumatate de ora” . Nu am adormit o ora intreaga si cand dau sa-l vad pe Obama , hop am inceput sa sforii😀 . Hai sa nu va mai plictisesc si sa trec la subiect .

Evenimentul a fost punctat de cateva recitaluri de poezie si muzica de fanfara . Barack Obama este al-44-lea presedinte American . Pretul festivitatilor de numirea noului presedinte s-au ridicat la 170 de milioane de dolari .

Un singur lucru nu am inteles . De ce se bucurau asa tare Americanii? Adevarul e ca nu stiu cum a fost condusa tara in ultimii ani dar totusi … Oare pot fi salvati de criza economica? Va fi un viitor mai stralucit pentru cea mai puternica tara din lume? Eu unul nu cred. Totul va fi la fel , chiar daca pentru prima data SUA este condusa de un presedinte de culoare . Acest lucru arata ca SUA a trecut peste rasism , un lucru bun bineinteles

Daca iti place acest articol nu uita sa lasi si un comentariu. Multumesc!