Nici nu mai stiu de cand nu am mai primit o leapsa , oricum in ultima vreme am cam fost in lipsa de idei . Ma uitam pe blogul lui $erginho si am vazut ca primise o leapsa. Ma uit mai jos si am vazut ca a dat-o mai departe si am vazut si numele meu😀 . Mersi $erginho !!😀

I. 50 de lucruri care imi plac

  • 1.Fetele😀
  • 2.Fotbalul
  • 3.Sa beau cu prietenii😉
  • 4.Calculatorul
  • 5.Masinile
  • 6.Sa dormi
  • 7.Sa ma uit la film
  • 8.Ciocolata
  • 9.Inotul
  • 10.Sa ascult muzica la maxim (House)
  • 11.Sex😀
  • 12.Telefoanele
  • 13.Fifa09
  • 14.Sa dansez la baeramuri
  • 15.Sa fiu singur acasa :>
  • 16.Pizza
  • 17.Iarna
  • 18.GTA IV
  • 19.Cateii
  • 20.Artificii
  • 21.Competitia
  • 22.Windows Vista
  • 23.In gura presei cu Mircea Badea
  • 24.Trasniti din NATO
  • 25.The Tonight Show cu Jay Leno

Din lipsa de idei , raman aici😕

II. 10 filme favorite
1.Death Race
2.Apocalypto
3.21
4.Babylon A.D.
5.The Hurt Locker
6.Behind Enemy Lines-Colombia
7.The Day That Earth Stood Still
8.Bolt
9.Quarantine
10.Madagascar Escape 2 Africa

III. Ce ai face daca maine ai muri?
Sincer nu vreau sa raspund la aceasta intrebare . Mie imi place sa gandesc pozitiv si nu cred in chestiile astea . Stiu ca este o intrebare “la shto” pentru ca in primul rand nu avem de unde sa stim ca maine murim . Imi cer scuze Serginho dar prefer sa nu raspund😉 .

Dau aceasta leapsa lui  Gangea , Spaic , Danniel si la restul din Blogroll de la mine😉