Sa incepem cu inceputul😀 . Am primit leapsa de la Spaic , in care trebuie sa va plictisesc cu niste vorbe😕 . Din cate am vazut toti care au avut leapsa , scriau la greu . Eu va spun pe scurt cateva cuvinte .

Incep cu In Gura Presei . Emisiunea lui Mircea Badea , in fiecare seara de la 23:00 . Imi place mult emisiunea , cum face el misto de “Romania” .

Dupa ce termin cu Mircea😀 , astept vreo 30 minute si incepe The Tonight Show cu Jay Leno . O emisiune americana in care vin vedete de tot felul : actori , catareti , sportivi etc. si isi prezinta noile proiecte . In aceeasi emisiune Jay Leno face bancuri , glume , pe subiectul America . Un fel de Mircea Badea mai mare😀 .

Sa incep cu Serialele TV . Ma uit la Supernatural , Prison Break si de curand am inceput serialul Ghost Whisperer . Cand ma mai plictisesc si nu am somn , mai dau pe PRO TV si ma uit la CSI : Crime Scene Investigation😉.

Cam atat in mare . Probabil ma uit la mai multe dar nu stau sa le insir😀 . Oricine poate lua leapsa insa in special Danniel , Dribller😀