Am inceput sa am pe blog din ce in ce mai multe lepse . Probabil din lipsei de inspiratie , insa a fost vacanta si am profitat din plin de ea . Distractie , baeramuri , fete😀 si de aceea nu prea am mai stat pe la PC  . Am primit leapsa de la Al3ks in care trebuie sa va plictisesc din nou😀 cu cateva lucruri care le am propuse pentru 2009 . Pai sa vedem cu ce incepem :

  • Sanatatea e pe primul loc . Sper sa fiu bine si la vara sa ma racoresc putin la bazin😀
  • Sa iau carnetul de conducere😀 . Offf mai sunt 5 luni😦 ,  5 luni lungi …
  • Scoala? Pai as vrea sa termin cu bine anul acesta , sa am o medie acceptabila pentru ca la anul vine BACU😦
  • Sa mearga treaba cu blogul😀
  • Sper in sfarsit sa ma mut si eu pe un domeniu .ro😀 Nu ma grabesc insa trebuie sa vina si momentul acela

Dau leapsa tuturor din blogroll😉