Grapefruit a inceput sa fie din ce in ce mai curioasa si mi-a dat o leapsa . Aceeasi leapsa am primit-o so de la 4 ever . Sa incepem😀

SUNT: sincer si cu simtul umorului
AŞ VREA: sa ma distrez in continuare cum am facut-o pana acum

PĂSTREZ: lucrurile care le cumpar din banii mei🙂
MI-AŞ FI DORIT: sa nu fiu atat de inalt
NU ÎMI PLACE: sa mananc ciuperci😀
MĂ TEM: ca nu voi apuca ziua de maine si de aceea profit din plin ziua de astazi
AUD: tramvaiul cum trece😀
ÎMI PARE RĂU: ca nu gandesc rapid cand trebuie
ÎMI PLAC: animalele , in special cainii si papagalii
NU SUNT: gay😀
DANSEZ: muzica house si la betie manele :))
CÂNT: sub dus
NICIODATĂ : nu voi lasa pe altu sa ma manipuleze
RAR: mananc fasole😀
PLÂNG : daca pierd un bilet la loto castigator
NU SUNT ÎNTOTDEAUNA: bun
NU ÎMI PLACE DE MINE: cand dau tricoul jos =))
SUNT CONFUZ: cand dau lucrare la bio
AM NEVOIE: de niste baterii pentru tastatura ca nu mai pot scrie ce “AR TREBUI”😀
AR TREBUI: Mi-am cumparat baterii si ar trebui sa ma duc sa mananc :))
Dau leapsa mai departe la toti din “Parteneri” dar in special lui Serginho😀