Eram astazi la ora de Religie si doamna profesoara a inceput sa ne povesteasca despre pacatele care se intampla de obicei intr-o familie sau intr-o relatie serioasa dintre doua persoane . Unul dintre subiectele care s-au discutat , a fost “divortul” . Ce este divortul? Un divort poate fi un act unilateral, al unuia din partenerii cuplului familial sau, un act bilateral, in care ambii consimt, nu discutam motivele si implicatiile deocamdata, la desfacerea casatoriei.

Trecand peste detalii , am ajuns la subiect . Este vorba despre o propozitie care a zis-o o colega , intregii clase , si anume “Barbatii nu trebuie sa loveasca o femeie ci sa o respecte” . Nu zic nu , sunt de acord cu ea insa a zis-o cu un tupeu ca si cum noi , barbatii , suntem slugile lor si ar trebui sa le facem pe plac . Si atunci am intervenit eu si am zis “Pai si daca o femeie vine cu un cutit la mine , eu nu ar trebui sa o lovesc pentru ca este femeie?”

Multe fete au tupeu in fata baietilor , pentru ca noi nu dam in ele . Femeile sunt de o fire mai sensibila si normal ca nu le putem lovi . Chiar nu pot sa le inteleg pe acele “domnisoare” care vin smechere sa dea in tine , insa ele nu se gandesc ca daca le dai o palma se invart de trei ori . Cat putem rezista noi barbatii in fata lor? Li s-a cam urcat la cap si ma cam deranjeaza , cel putin asa se intampla la mine in liceu .