Astazi a fost o zi lunga pentru mine . Dupa ce am fost indopat cu pastile , mi-am revenit in sfarsit😀 . Maine sarputea sa ma duc la scoala , depinde cum ma voi simti in noaptea asta . Hai sa nu va mai plictisesc si sa incep cu niste scurte😀

  • 92Lucia am cunoscut-o zilele astea😀 Vad ca este fericita ca a venit primavara
  • Al3ks a avut cateva probleme cu scoala saptamana asta si nu prea a avut timp de “blogareala”
  • Pe Dani’ il framanta generatia “Messenger” . Cam ai dreptate in privinta asta😉
  • Serginho ne vorbeste despre un concurs pentru hackeri.
  • 4ever ne prezinta un ghid pentru Mozila Firefox
  • Pe blogul lui Dragos am ras putin la filmuletul cu Counter-Strike😀
  • Proxy o da in sentimentalisme prostesti🙂

Cam atat saptamana aceasta . Nu voi mai scrie nimic in seara asta , ma duc la meci😀 . O seara buna in continuare