happy-100Am stat putin pe ganduri . Sa scriu postul cu numarul 100 sau nu😐 . Uite ca am facut-o si e bine asa . Dupa 2 luni si jumatate , cu greu ajung la postul 100 . A fost cam greu la inceput , nu avea cititori , multi nu vroiau sa faca schimb de linkuri cu mine pentru ca nu prea aveam posturi si vizitatori , insa am trecut si peste astea si acum a inceput sa fie din ce in ce mai usor . Am inceput cu “blogareala” din pura plictiseala . Stateam cat stateam pe mess dar ma plictiseam . Ieseam afara , ajungeam noaptea acasa insa nu puteam dormi si iar ma plictiseam😀 Si cam asa am inceput eu treaba . Am avut si articole interesante , si unele plictisitoare ( din pacate😀 ) . De craciun v-am aratat cum ningea pe strada mea iar de revelion m-am distrat pe cinste . Am inceput anul 2009 in forta si tot odata s-a schimbat si ordinea zodiilor . Dupa ce l-am vazut pe Dan Diaconescu la un pas sa fie bagat in tomberon , am aflat ca o batrana de 107 ani are chef de nebunii . De Ziua Indragostitilor am chefuit cu prietenii ; faceam aproximativ ca in reclama de la Heineken dar a fost totul bine dupa 2 guri😀 In timp ce altii se bucurau de zapada , noi , cei din Galati , stateam in ger . Insa a venit primavara si ca sa fie totul ca la carte , pe 1 martie a fost un soareee🙂