Uite ca vechiul meu prieten, Serginho, isi realizeaza propriul concurs. Eu zic ca e o modalitate buna pentru a atraga cititori pe blogul lui si in acelasi timp devine mai cunoscut prin blogroll.

Tin minte cand eram eu la inceput si cautam si eu niste vizitatori asa ca umblam prin blogroll dupa un schimb de banner sau macar un schimb de linkuri . Multi ma refuzau pentru ca aveam prea putini vizitatori ( defapt nu aveam pe nimeni ) insa am dat peste “Domnul Serginho”🙂 si a acceptat sa facem un schimb de bannere . De atunci ma inteleg destul de bine cu el , si nu am avut conflicte . Realizand acest concurs , am zis sa particip si eu . De ce nu? Ce am de pierdut? In schimb trebuie sa fac referire catre blogul lui cu un link insa acest lucru nu este o problema .

Si ca sa revin la subiect🙂 trebuie sa imi exprim parerea despre blogul lui . Tema imi place foarte mult . Este simpla , nu este incarcata prea mult iar ceea ce este cel mai important , este placuta la vedere . Articole? Majoritatea am observat ca sunt filmulete care ne amuza , ne face sa zambim si sa radem uneori . Asta este bine insa nu trebuie prea multe😀 pentru ca strica . Daca esti original si scrii totul din cap atragi mai multi vizitatori (nu ca nu ai avea destui) . Iti spun acest lucru pentru ca si mie mi-au spus altii care au un blog destul de “mare” .

Cam atat . Sper sa castig acest concurs , insa daca nu-l castig , nu voi purta pica🙂 Probabil daca voi castiga un domeniu il voi pasa altcuiva sau l-as folosi pentru altceva in afara de blog . Multumesc si succes tuturor participantilor !😀